Hund i Fokus forude

Selvom jeg prøver at være i nu´et, ser jeg alligevel frem til weekenden...

I weekenden skal hundepigerne og jeg nemlig til Hund i Fokus i Vejen, hvor den lørdag står på HTM (FS2 med Molly og FS1 + træningsklasse med Selma) og søndag Nose Work (debut i NW1 med Molly)

Det bliver en hård weekend, men helt sikkert også en god én!
Hårdt fordi vi skal være rigtig meget på, og fordi vi kører frem og tilbage begge dage, og godt... Ja, det giver jo næsten sig selv!

Jeg glæder mig rigtig meget, og jeg er allerede begyndt at pakke bilen og skrive huskesedler - Mollys nye halsbånd til vores program fik jeg også lavet færdigt i går, så nu mangler jeg bare hendes nye Nose Workline, som jeg også gerne vil nå at have færdig.


Nyt halsbånd, der passer til mit kostume (Materialer fra Perlehimlen)


Rent træningsmæssigt må jeg med skam sige, at Nose Worken har ligget lidt stille, fordi jeg har prioriteret HTM´en, men det gjorde jeg noget ved i går.

At det så ikke nødvendigvis var den fedeste træning, er en anden sag, min vi fik da trænet alle fire momenter, og det var (heldigvis) føreren og ikke hunden, der ikke havde styr på det.


Lavendelkilde gemt under hynde og med tørrede skind ovenpå.
Det var ikke helt fair...


Det er Mollys debut i NW1, i hvert fald hvad de officielle konkurrencer angår, og mit mål er at få NW1-titlen i hus.

Hvad HTM-træningen angår, så trænede vi med forstyrrelser i fredags, og det håber jeg, vil være med til at forberede tøserne på den virak, der sandsynligvis vil være til konkurrencen i Vejen.
Jennifer og jeg gentager succesen i dag, og det bliver så sidste HTM-træning inden weekenden.

Kommentarer

Populære opslag