Wauw, sikke en dag!

Lørdagen startede sædvanen tro med en lufte-/løbetur for tøserne på vej mod vores destination: HTM-konkurrence i Herringløse (dejlig tæt på!) afholdt af Hornsherred HTM-klub.

Her skulle jeg først stille med Selma i FS1, derefter med Molly i FS2, og sidst men ikke mindst skulle jeg have min debut som HTM-dommer!
Jeg var ikke nervøs, men meget spændt på dagen, og jeg glædede mig enormt meget til det hele.

Det skulle vise sig at blive intet mindre end en helt igennem fantastisk dag   ⭐️⭐️


Jeg startede med Selma i FS1, og det gik superfint. Hun syntes, kunstgræsset duftede ufattelig dejligt, men det lykkedes alligevel at holde hendes fokus langt det meste af tiden, og jeg er superstolt af min lille stjerne, der gør det så godt på trods af hendes unge alder - faktisk så godt, at det rakte til en 3.plads med rigtig flotte point og fine dommerkommentarer 💜⭐️💜⭐️

Med Molly gik det intet mindre end fantastisk! Hold da op en fest vi havde i ringen - den følelse er fuldstændig ubeskrivelig og alle de mange hårde timer værd. Jeg glemte slutningen, men hvad gør det, når vi fik improviseret og samtidig bevaret roen? Og vi fik da også klaret os igennem til en 1.plads, hvilket betyder, at vi nu er blevet tvangsoprykket til klasse 3, da vi har 24 Q-point. Men det er jo heller ingen skam at gå, når man bliver smidt ud 
Det betyder, at det er farvel til skorsten og goddag til noget helt nyt. Det er både spændende og angstprovokerende, men jeg glæder mig rigtig meget til den proces, der ligger foran os nu.

Min dommerdebut gik også over al forventning, så det var virkelig en fantastisk dag.


Meget smukke rosetter fra HHK

Min bedste Mollymus

Sejeste lille Minimyre


Som om det ikke var nok, så indbragte mine HMC paracordfletterier hele 1.800 kr samme dag!!!
1.000 tak til alle, der har støttet både i Herringløse og på Fyn, hvor Susanne Bach og Charlotte Lia havde fløjtesnore med til Working Test - også en stor tak til jer to.


Den lille HMC-flettebutik

Kommentarer

Populære opslag