Selvtræning med den sejeste lille Minimyre

Vi var nogle stykker, der havde lejet hallen i Viby Sjælland for at træne HTM og freestyle i går.

Jeg havde kun taget Selma med, da vi skal til konkurrence på Garbogaard næste weekend, og derfor blev hun prioriteret. Molly kunne selvfølgelig godt have været med, selvom vi ikke har noget program at træne på i øjeblikket, men eftersom ingen af dem var understimulerede efter denne uges aktiviteter, blev det sådan.

Vi havde 2 x 14 minutter hver, og jeg valgte at lave nogle forskellige øvelser i første pas og få trænet lidt delmomenter.

I næste pas allierede jeg mig med Liv, da jeg gerne ville have trænet både follow og slalom med forstyrrelser.
Liv kender både Selma, mig og mine kriterier i forhold til forstyrrelsestræning så godt, at det er så dejlig nemt og ikke mindst trygt at bede hende om hjælp til netop det.
Selma var megacool og klarede det SÅ flot!!! Selv legetøj kastet ned i gulvet foran hende, fravalgte hun i slalommen - sejeste babyhund 💜
Derefter bad jeg igen Liv om hjælp - denne gang til belønning. Selma og jeg lavede vores program, og jeg bad Liv styre, hvornår belønningerne skulle falde, samt hvor lange de skulle være. Igen ved Liv præcis, hvad jeg gerne vil have, så det var helt perfekt!!


Træt og glad lille Minimyre


Topfed og effektiv træning med en masse hyggesnak og hjælp til de andre mellem træningspassene - bedre bliver det ikke, og jeg glæder mig allerede til næste gang!


Kommentarer

Populære opslag