Her sker ikke så meget - og dog...

Der har været stille, ro på, ikke så meget aktivitet og så alligevel ikke helt...

Lørdag aften fik jeg meldt os til Aktivt Hundecenter og Bluewyles juleafslutning d.20/12. Hver hund må max stille 2 gange, og hver fører max 3 gange, så jeg var gået i tænkeboks, fordi jeg for en gangs skyld havde svært ved at begrænse mig... Jeg fik meldt os til, hvilket pludselig endte med at give lidt arbejde, for jeg har ikke noget program at stille op med med Molly, og nej, jeg når ikke at blive færdig med noget, der ligner mit klasse 3 program - hvad jeg stiller op med, er stadig ikke på plads, men det kommer det!

Søndag stod den på et hyggeligt arrangement samt arbejde med FS3-musikken og historien, inden jeg om aftenen overførte novembers flettesum til HMC. Og ikke at forglemme... Jeg fik svar på min skriftlige eksamensopgave til rallyinstruktøruddannelsen, som jeg bestod med et "fremragende" resultat - slet ikke dårligt at slutte ugen af på den måde!

Mandag og tirsdag har den stået på selvtræning, som jeg umiddelbart tænker kommer til at udgøre en større og større del af vores træning.
Mandag blev det til en halv times tid med freestyle til hver af tøserne, og i går tirsdag blev det til et par timers nose work med begge tøser, Aino og pletterne - ikke noget specielt fokus, bare lidt "opvarmning" til weekendens konkurrencer.


Færdig med nose work


Under mandagens freestyletræning, fandt jeg ud af, hvad det er, jeg skal have fokus på med Selma frem til konkurrencen i Hangaren d.17/12. Follow´en skal styrkes, og den skal trænes med forstyrrelser, hvilket jeg satser på at få gjort i morgen, hvor den står på motivations- og forstyrrelsestræning.
Derudover skal jeg naturligvis til at have skarpt fokus på en eller anden form for program til Molly til juleafslutningen d.20/12...


Kommentarer

Populære opslag