Før-vi-går-i-gang-med-Canis-klikkertræneruddannelse-møde-og-træning

Lørdag afsluttede jeg min rallyinstruktøruddannelse, så i går var vi klar til et nyt kapitel: Canis Klikkertræneruddannelsen hos Canis i Holbæk ved Trine Sørensen.

Reelt går vi først i gang til januar, men Trine havde arrangeret en 2 timers før-det-hele-går-i-gang-træning i går, så vi kunne mødes, hun kunne se os træne, og vi lige kunne få vendt eventuelle spørgsmål.

Jeg har valgt at have Selma med som min uddannelseshund, da det giver mest mening at tage hende, der har mest at lære - så er jeg sikker på, jeg også lærer mest.


Selma er topklar til at være min uddannelseshund!


Snak, 10 minutters individuel træning pr. ekvipage, opsummering, yderligere træning, hvor vi alle var på, mens Trine gik rundt på skift, og til sidst en afrunding, inden vi kørte hjemad igen.

Jeg tror, det bliver rigtig godt, og jeg glæder mig meget til at komme i gang.

Kommentarer

Populære opslag