Snurrer vi rundt, eller hvad fanden sker der?

Ovenstående er bare et af de utallige sjove citater, der er kommet igennem forløbet på rallyinstruktøruddannelsen, som jeg færdiggjorde med praktisk eksamen i lørdags, så nu kan jeg kalde mig "Eksamineret rallyinstrukør" ☆☆☆

Men inden vi kom dertil, startede vi i Jersie, hvor jeg skulle sætte min championbane op (med hjælp fra de andre), da der kom 3 championkursister til 2 x banegennemgang, 2 x gennemløb af bane med hund og 2 x ½ times "enetime".
Efter opsætning af min (og Karens) bane, stod den på hyggelig morgenmad og kaffe i Susannes bil.


Foto: Paul Lysholdt


Kursisterne ankom, vi gik banegennemgang på Karens bane, gav feed-back til kursisterne, da de havde gået banen med deres hund, og det samme gjorde vi efterfølgende på min bane.

Derefter fik hver kursist 2 x ½ times enetime, dvs ½ times undervisning til hver af os aspiranter. Jeg arbejdede sammen med Majbrit og Caro, som skulle have været hos Edith efter mig, men i Ediths fravær, måtte vi finde en anden løsning. Majbrit og jeg fortsatte yderligere ½ time, hvilket vi vist begge var godt tilfredse med - i hvert fald var vi ikke nemme at stoppe, da Paul kom hen og annoncerede, at det var tid til æbleskiver, og at tiden var gået.

Æbleskiverne blev spist, vi rundede af og kørte mod Solrød Bibliotek, hvor resten af dagen skulle foregå med gruppearbejde, individuelle tilbagemeldinger og forhåbentlig fejring.

Da vi kom tilbage, og Paul og Amanda gik ud for at votere under vores gruppearbejde, kom jeg pludselig i tanker om, at jeg vel egentlig dybest set havde været til praktisk eksamen om formiddagen - det havde jeg bare fuldstændig glemt i situationen... Og det er vel egentlig meget godt.

Det blev min tur til at komme ud og få min tilbagemelding, der startede med et stort tillykke, som blev fulgt op af en masse pæne ord, så jeg var naturligvis både glad og stolt, da jeg sad med mit bevis i hånden og nu kan tilføje "EKSAMINERET RALLYINSTRUKTØR" til cv´et.




Citatet, jeg startede med, er egentlig meget sigende for hele forløbet... Vi har haft det ufattelig hyggeligt og sjovt hele vejen igennem, samtidig med vi har lært en masse, og jeg har fået ny viden og nye kompetencer i min "rygsæk".

Next stop: Canis klikkertræneruddannelse.

Kommentarer

Populære opslag