Time flies when having fun

Jeg bliver stadig forbløffet over, hvor hurtigt 2 timer i Undinehallen flyver af sted, selvom det kun er os, der er der.

Molly og jeg påbegyndte indlæringen af 8-tal om "brønden" og mig siddende på gulvet, og vi kom godt i gang med den.





Derefter gik jeg selv programmet uden Molly en del gange, og jeg begynder at få en fornemmelse af retningerne.
For hver gang jeg træner på det program, glæder jeg mig mere og mere, og jeg bliver mere og mere sikker på, at det er det helt rigtige projekt, vi har kastet os ud i.

Da Selma og jeg havde trænet lidt på den nye slalom mellem armene og havde fået forstærket cirklen, kastede vi os også over nyindlæring. Vi fik startet på kravleøvelsen, og den lille babysæl fik taget sine første spæde kravleskridt 💜




Derefter gik jeg også det program en hel del gange, så jeg kan få timingen på plads, lære alle clues og få styr på retninger.
Jeg er sikker på, at de ændringer, vi fik lavet i mandags, kommer til at fungere rigtig godt, og det føles virkelig som det rigtige valg af både musik og program.




Og vupti, sådan fløj 2 timer med god træning af sted.

Kommentarer

Populære opslag