DRK Grundinstruktøruddannelse modul 1 - kommunikation

Dagen i dag startede tidligt, meget tidligt!
Programmet for i dag startede nemlig kl.8 på Fjelsted Skovkro på Fyn med morgenbuffét, inden første modul på DRKs grunduddannelse blev skudt i gang kl.9.

Vi havde en superspændende og lærerig dag med kommunikation som det primære tema. Herunder emner som anerkendende kommunikation, de forskellige personaer, man møder på træningspladserne, tydelig kommunikation og forventningsafstemning, dilemmaer på træningspladsen, refleksion over hvilken instruktør, man vil være, stærke sider, svage sider, refleksion over hvor vil vi gerne lære mere og udvikle os i løbet af denne uddannelse osv.
Det var en god blanding af oplæg og gruppearbejde, formidlingen var god, relevant og nærværende, og jeg synes helt bestemt, jeg kunne bruges den viden, vi fik.






Jeg havde naturligvis sikret mig, at jeg måtte medbringe flettebutikken, og der blev solgt for hele 700 kr!!!

Det var en utrolig spændende dag, og jeg ser frem til næste weekend, der byder på grundtræning med Thomas Stokke - jeg er sikker på, det bliver godt!!

Kommentarer

Populære opslag